fredag 21. november 2008

Helg



Skoledagen i dag var veldig kjedelig. Først hadde vi dobbel-time med RLE. Der skulle jeg bare tegne en tegning for å illustrere Bob Dylan's sang som heter Hurricane. Etter det husker jeg faktisk ikke hva vi hadde, så det var nok ikke så spennende.


Eller jo, jeg husker at jeg, Ane, Julie og Lisa fikk til bake karakteren på skuespillet vi hadde i norsk fordypning i dag! Jeg har gått å maset på Børge siden forrige fredag nå, så det var fint å endelig få den. Vi fikk 5 på handlinga, og 6 på det muntlige, så jeg er fornøyd jeg : -)

Jeg skal i 40-års dag til mamma kl 19:00 i dag, så jeg skal bare spise, dusje og ta på meg kjolen så er jeg klar. Det var utrolig vanskelig å finne noe å ha på meg, men jeg tror jeg har bestemt meg nå !

outfit: bukse fra Bikbok, under-genser fra Bikbok, genser fra Vero moda, skjerf fra Egypt et sted.


xoxo

1 kommentar:

Julie ps sa...

okei for æ så jo ikke likbleik ut på det bilde dær julie x') men jeg elsker deg snuppa mi! og jeg legger ut de bilde jeg har redigert jeg!? ^^