søndag 23. november 2008

Julie<3The notebook

"The notebook" (Dagboken, på norsk) var utrolig fin! Den handler om en gutt og ei jente som blir veldig forelsket mens de er unge. Moren og faren til jenta liker ikke gutten fordi han ikke er rik og ser ut som søppel, derfor mener de at han ikke er bra nok for henne og sier at de ikke får se hverandre mer. Jenta reiser hjem (fra sommerhuset) og gutten går i militæret for å være med på 2. verdenskrig. Jenta jobber med å behandle skadede krigs-offer, og der møter hun en annen mann som hun senere blir forlovet med. Dere får nesten se filmen selv for å finne ut om gutten og jenta finner tilbake til hverandre. Jeg anbefaler dere å se den hvertfall!

Jeg våknet kl 13:30 i dag, nå må jeg kjappe meg å ordne meg fordi jeg skal ut å møte Mads. Det frister utrolig lite å gå ut i snøstormen, men jeg får vell bare gjøre det likevell.

xoxo

2 kommentarer:

annikken sa...

Høres ut som en bra film, den må jeg få sett!
Så fin header:)

Anonym sa...

The Notebook er den søteste filmen! :)