onsdag 12. november 2008

GG


Gossip girl here,
your one and only source into the scandalous lifes of Manhattans elite.
xoxo, GG

Høres det kjent ut for noen av dere?

Det gjør det hvertfall for meg, det er Gossip girl vi snakker om her. Jeg har gått å gledet meg i mange måneder til at den serien skal begynne igjen. Jeg har lest 9 av bøkene, og skal snart kjøpe flere. Når man først har lest en så kan man ikke stoppe. Det er en så utrolig bra serie, med så nydelige skuespillere og helr ubeskrivelige klær. Hvem har vell ikke lyst til å få Gossip girl garderoben byttet ut med sin egen? I do, I do!

Skal dere se Gossip girl i kveld?
Det skal hvertfall jeg, ikke det at jeg ikke har sett episodene fra før da men : - )
Gled dere til en ny sesong full av drama, sladder og mote!

Gossip girl, TVNORGE, onsdager kl 19:55-20:45

xoxo

3 kommentarer:

Julie ps sa...

æ ska det også! har glædd mæ så my, men æ klart å hold mæ bedre enn dæ da ;p skulla vell vært dær vi ja, digg serie <3

THE FASHIONISTA sa...

jaaaa! jeg har også gledet meg superlenge! :D og jeg er helt enig: jeg ville gjort nesten hva som helst for å byttet garderoben min mot deres! ^^

Anonym sa...

Æ så gosip girl md dæ æ :P