mandag 10. november 2008

Grow up

Nå er jeg så utrolig lei av alt. Spesielt skolen.

Det å sette ut rykter er tydeligvis noe som er kjempegøy for enkelte folk. Det er ille nok å spre et rykte som er sant, men det å spre rykter som ikke er sanne? Dere må da ha noe bedre å gjøre.
Dere snakker om ting som er lavmålt, tragisk osv, og sier sånne ord som dere egentlig ikke fårstår meningen av selv bare for å virke mer voksen. Det er greit at dere sikkert ser opp til noen som er større enn dere, eller bare smartere og mer voksne i tankegangen enn dere, men hvis dere først skal prøve å være mer voksen selv, så gjør det ordentlig da!
Jeg sitter ikke her og sier at jeg er veldig voksen selv hvis dere lurte. For det er jeg ikke. Det er noen ting jeg har vokst ifra ja, men fortsatt så er det ting som gjør meg til et barn.

Vi er ikke 16, og heller ikke 18. Da er vi ikke voksne, og trenger heller ikke å late som om vi er det.
Noen av dere er sikkert det, men jeg snakker om de i 8.-10. klasse.

Bare så dere vet det;
Det å sette ut rykter og slenge dritt om alt og alle (inkludert bestevennene deres) er ikke voksent. Det å noen andre til å ordne opp i deres egne problemer, er heller ikke voksent. Det er sikkert veldig fint for dere å ha mange folk som støtter dere, og det er greit. Men det å støtte noen betyr ikke å krangle og ordne opp i konflikter for dem!

xoxo

3 kommentarer:

Helena sa...

Det er kjempesant Julie, støtter deg :D

Tuva sa...

enig der :- )
takk for comment, bra blogg du og !

Julie sa...

Takktakk Tuva : - )
fint at noen er enige hvertfall, Helena