onsdag 12. november 2008

Dirty Sexy Money


Jeg har nettopp sett den nye serien som begynte på TVNORGE i dag (Dirty Sexy Money) Det gikk to episoder, som det som regel gjør når det er sesongstart. Serien virket spennende, men det var litt vanskelig å følge med, siden det var så mange personer der. Så jeg klarte ikke å huske navnet på de forskjellige folkene.
Nå er jeg irritert på en viss person.. som vi kan kalle mamma.
Hun har det med å tro at bare fordi jeg sitter ved siden av henne i sofaen så kan hun få lov til å se på det jeg skriver på PC'en. Jeg har sagt til henne tusen ganger at hun ikke får lov, men bryr hun seg om det? neida.
Det værste er at istedetfor å bare sitte der å se på (sånn at hun kunne sett lengre), så sitter hun heller å kommenterer det jeg skriver, og maser om alt mulig teit som hun ikke har noe med. Er det bare mine foreldre som ikke skjønner at de ikke får lov til å se på pc'en min?
Privatliv vet'du, flott.
xoxo

1 kommentar:

Kathleen sa...

Mine foreldre kikker ikke på PC-en min, men jeg veit at de leser bloggen min. Haha, de får jo nerver av alle fyllehistoriene, men nå, det er jo de som velger å lese den.