fredag 7. november 2008

Brownies og marsvinbur

Vi fikk endelig tilbake matteprøven, det tar visst lang tid å rette de. Det passer jo ikke så bra for meg som er så utålmodig men, ja, tilbake til matteprøven. Egentlig fikk jeg 4. Det sto at det var noe der som jeg bare hadde tegna, å ikke konstruert med passer. Jeg hadde konstruert det, så jeg viste Stefan hvordan jeg hadde gjort det, og da skjønte han at han tok feil -HA HA- og at jeg tok rett. Så jeg fikk 4+ i stedet!
Etter skolen dag var Julie med meg hjem. Hun har vært på hospitering på Strinda i to dager, så jeg har ikke sett henne på ei stund. Vi bestemte oss for å bake brownies, rett og slett fordi vi syntes vi fortjente det.

Her har dere bakingen steg for steg.


Brownies-tingene ble kjempegode, så vi var fornøyde ja.

Etter det ringte Martine meg, jeg hadde jo helt glemt at jeg skulle ned til mamma å passe henne. Jeg trodde jo at mamma skulle hente meg som vanlig, så jeg bare satt hos pappa å venta på henne. Klokka var ikke så mye, så jeg klappa sammen pc'en og gikk ned til mamma. Jeg fikk noen til å ringe meg på veien ned sånn at jeg slapp å kjede meg.

Hjemme hos mamma var stua fult utstyrt med bur og diverse andre greier til de TO marsvinene vi skal i morgen. Jeg trodde at vi bare skulle ett, også ett til senere. Det var tre marsvin som var til salgs, vi skulle ha det ene også var det noen andre som hadde kjøpt de to andre marsvinene. De som hadde kjøpt de to andre var visst allergiske (høhø) så nå har vi tre å velge mellom, jippi.

xoxo

1 kommentar:

THE FASHIONISTA sa...

åånam, fikk skikkelig lyst på de brownies-tinga nå ^^