torsdag 6. november 2008

Kosedyr er komplisserte

Unnskyld for at jeg har skrevet så lite. Unnskyld til en spesiell person også, mesteparten av dere vet nok hvem jeg mener.
Jeg har ikke skrevet på ei stund. Det er ikke fordi jeg ikke har noe å skrive om, akkurat nå har jeg kjempemye å skrive om, men er bare så usikker. Og jeg vet virkelig ikke hva som skjer, eller hva jeg skal gjøre, men jeg kan prøve å forklare litt:

La oss si du har kosedyr, som du er så utrolig glad i. Som du har hatt lenge så det betyr mye for deg. Men en dag mister du det kosedyret, og tror at du aldri kommer til å finne det. Du blir utrolig lei deg, men skjønner at du bare må komme deg videre og kjøper derfor ett nytt kosedyr som du også blir veldig glad i. Pluttselig så finner du det gamle kosedyret igjen, det som var der først..Men du kan jo ikke ha to kosedyr, to som er med over alt og to som får ligge i senga di mens de andre er på hylla.
Så ville du da valgt det kosedyret du hadde først som du ble så lei deg for at du mistet, eller ville du heller valgt det nye, som var hos deg sist, som du nå hadde vent deg til å være med?

xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Pusesara'n! Er det slik jeg tror?!?
:-)

Anonym sa...

hehe, du er morsom og flink til å lage gode eksempler. -men kosedyr er lettere å ha med å gjøre, fordi de bare er kosedyr. Og dessuten skal ingen av kosedyrene ligge i noen seng, det er du jo alt for gammel til!

Julie sa...

neida mams, slapp av