lørdag 8. november 2008

Pepsi og Bella


I dag har jeg gjort ganske masse på kort tid egentlig. Jeg våknet til ferdig frokost, kjapte meg og spiste, dusja og ordna meg sånn at jeg, mamma og Martine kunne kjøre til KBS for å se etter hus til marsvinene. Vi fant ikke et hus, men det gikk bra. Etter det tok mamma os med til teateret for å se Herborg Kråkevik synge. Hun var jeg på konsert da jeg gikk i 1. klasse. Det var kjempekoselig å se henne igjen, hun virker så hyggelig, og synger så fine sanger. Martine har ikke vært på konsert med henne før, men hun likte det hun også. Teateret var kjempefint, alt var insmykket i gull og rød fløyel, og stolene var kjempegode å sitte i.
Hun satt utenfor etter konserten og sa at det var kjekt at vi kunne komme.

Etter konserten var kl 16:00, og da skulle vi hente marsvinene våre. Vi var der ei stund og fikk en del fakta, og et reisebur vi kunne ta de med i. Det virker som om de trives godt her, de går rundt omkring i buret sitt å snuser på ting. De er jenter begge to, og er såå søte. Mitt marsvin (Pepsi) tissa på Martine, haha.
1. Meg og Pepsi 2. Pepsi 3. Bella
Mamma har vært veldig snill i dag, som tok oss med på konsert, og kjøpte marsvin!

xoxo

2 kommentarer:

THE FASHIONISTA sa...

så søte marsvin ^^

Hanne Line sa...

Så søt dæm hva, Julie :- D