lørdag 18. oktober 2008

Trash TV

Besøket i går var veldig vellykket.

Andrea, Camilla og Sofie kom kl 7. Da lagde vi mat, pratet og lekte med Sofie. Hun var like søt som alltid.


Pappa og Camilla tvang oss til å se på Nytt på nytt. Det er så utrolig kjedelig. Er det bare mine foreldre som tvinger meg til å se det på fredager, eller er det sånn med alle foreldre?


Det eneste som kan være morsomt i det programmet, er bildene i "ukas viktigste saker" Ellers så er alt skikkelig kjedelig, jeg skjønner ikke det med poeng-settinga heller så.



Etter det så vi på Senkveld med Thomas og Harald. Det va mye bedre å se på, siden der var Esben Eckbo på besøk. Herregud, som jeg ler av han. Han er så sykt morsom.

Han kommer med et nytt program, "Tett på tre" 22. oktober kl. 22.30 på tv2.
Gjett om jeg skal se det da !
Når vi hadde sett ferdig Senkveld var det en dårlig konsert med Lionel Richie på tv. Han var kjedelig, men publikumet var helt med. Utrolig hvor mye dårlig vi så på tv i går egentlig :o

Vi klarte ikke å la være å drikke julebrus i går. Vi har jo ventet så lenge på at den skal komme i butikkene, så når den først kommer kan vi ikke la være å drikke den før 1. Desember. Tenk dere hvor mye julebrus man går glipp av da!
Drikker dere julebrus når den kommer ut, eller venter dere til 1. Desember?

I går skrev jeg at jeg håpet at Andrea skulle ligge over. Det gjorde hun, og det var koselig. Vi hadde som vanlig mye å snakke om, som vanlig : - )

xoxo

2 kommentarer:

Marie sa...

Må jo nesten vente litt lenger før julebrusdrikkingen begynner da. I fjor hadde jeg lovt meg selv og ikke drikke før 1. desember, men det gjorde jeg - drakk klokken 23.00, 30. november (en time før tillatt) :/ haha, men jeg skal prøve å holde meg i år!

Så ut som det var en hyggelig kveld :- )

Anonym sa...

Tusen takk for en koselig kveld Julie. Vi er heldige som har så flotte ungdommer. Til neste gang; take care:-)