søndag 19. oktober 2008

Bursdag


Jeg, Julie ps, Ingeborg, Ina, Ane, Marte, Ingrid og Linn var på bursdag til Ingeborg i går.
Det ble enda bedre enn alle hadde forventet. Jeg hadde trodd det kom til å bli gøy ja, men ikke så gøy som det ble !
Vi fulgte standarden og spiste taco til middag. Alle hjalp til å lage den, så det gikk fort.

Etter å ha spist gikk vi ned i baren, hørte på musikk, danset, prata, lekte "flasketuten peker på" og koste oss.


Ingeborg fikk mange fine gaver. Jeg husker ikke alle, men jeg husker at hun fikk votter, en topp, 2 dvd'er, penger, lipgloss og badeskum fra The body shop og hallo-kitty sokker. Jeg tror hun ble veldig fornøyd med gavene, så det var bra!

Andreas og Simen kom innom senere på kvelden, for å få omvisning i huset. Det var jo egentlig en jente-bursdag, så de gikk etterhvert.
I 2 tiden ble jeg og Julie hentet for å sove hjemme hos Julie, mens resten av jentene lå over hos Ingeborg. Selv om jeg var utrolig trøtt og sliten, så var det koselig å ligge over hos Julie. Det er det alltid.
Jeg hadde det utrolig koselig i går, så takk for en super kveld !
- Gå inn på nettby for å se flere bilder -

I dag våknet jeg kl halv 6, sovnet, og våknet kl halv 12. Da kom pappa og hentet meg.
Jeg, pappa, Martine og Serine (småsøstrene mine) dro på besøk til oldemoren min. Vi hadde ikke besøkt henne på lenge. Det var på tide nå. Hun er vell den eneste på hjemmet som er oppegående, så det er synd å bare la henne sitte der å råtne.

Senere på dagen skulle jeg på familie bursdag til onkel, tante og begge søskenbarna mine. Der spiste vi en utrolig god middag som besto av rådyr, fløtegratinerte poteter, grønnsaker og saus. Det var den beste middagen jeg har spist på lenge. Onkel er så flink til å lage mat !
Martine (11), Nikolai (2), Eline (4) og Serine (5) lekte på rommet stort sett hele tiden. Det ble en del krangling om hvem som skulle ha hvilke dukker osv, men det gikk over etterhvert.
Vi kjørte hjem Serine, og nå sitter jeg å ser på Robinson ekspedisjonen mens jeg skriver dette innlegget : - )
xoxo

6 kommentarer:

Anonym sa...

very cool.

Anonym sa...

im your favorite reader here!

Anonym sa...

its good to know about it? where did you get that information?

Anonym sa...

Hei Julie. Du skriver så utrolig bra, spesielt når du skriver om hvor god jeg er til å lage mat ;-)

Anonym sa...

Hei Julie :-)
Kul blogg du har :-)
Morten ble storfornøyd da han leste at du syns han er flink til å lage mat..... he he

Julie sa...

Takk Morten, såklart må jeg få med det : - )