fredag 17. oktober 2008

Dårlige nyheter, og gode nyheter

Tipper alle var sånn passe spente på å få høre hvilken vidregående skole de skal på hospitering på? Det var hvertfall jeg. Jeg hadde søkt på Strinda allmen. Det er en del av de i familien min som har gått der, pluss at jeg synes det høres ut som en bra skole, så jeg har tenkt på det en stund nå. Både jeg, Julie ps, Ane, Ingeborg og noen fler hadde søkt på den, fordi vi skulle gå der sammen.
Såklart skal jo ikke jeg få være på hospitering der jeg ville, neida, jeg skal på Ringve allmen jeg, med Ingeborg.
Hvor kom dere inn på hospitering?
Vi begynner kl halv 8 eller noe sånt, og må ta to busser for å komme dit. Og vi skal ha gym begge dagene. Supert. Ops, jeg vet ikke hvor skolen er engang, enda bedre.

Nå orker jeg ikke å skrive om den teite hospiteringa mer, siden jeg merker at jeg ble i dårlig humør av det, så jeg skriver om noe litt hyggeligere jeg : - )

Jeg har ei helt super helg forran meg ! Siden jeg skal nemlig tilbringe hele helga med mange folk som jeg er glad i.

I dag kommer Andrea, Sofie og Camilla på middag. Vi skal spise god mat, se film og prate om alt vi har gjort sammen (som vi alltid gjør, like koselig hver gang) Det er nesten alltid sånn at hvis jeg er hos Andrea, så ligger jeg over, og omvendt. Jeg tror ikke at hun skal ligge over, men det er lenge siden nå, så det hadde vært fint om hun hadde gjort det.

Resten av helga skriver jeg om når den kommer: - )
Bilde: Skjerf fra Friis & Company, Genser og bukse fra bikbok, øredobber fra H&M
xoxo

4 kommentarer:

THE FASHIONISTA sa...

jeg kom også inn på Ringve allmenn, selv om det ikke var på noen plasser på ønskelista mi :/ også er det så ille at vi skal ha gym ;O hvilken dager skal du? :)

Julie sa...

Veit, skjønner ikke poenget med den gym'en -,-

Jeg skal uke 45, mandag og tirsdag, enn du?

Marie sa...

Jeg kom inn på Strinda idrettsfag, og er veldig fornøyd med at de presser inn noen gymtimer. Kanskje det er logisk ved tanke på at det tross alt er idrettsfag, men jeg skjønner ikke hvorfor alle andre og skal ha gym. Hvor ligger lærdommen om skolen i en gymtime hver av dagene?

Kjempefine klær, Julie :- )

Anonym sa...

Fint bilde! Og bloggen blir bare bedre og bedre, veldig koselig lesning om mennesker du er glad i. Gleder meg til å lese om bursdagsfesten du er på i kveld jeg... :-)