søndag 26. oktober 2008

Tikk takk tikk takk

Middagen i går var veldig hyggelig. Kjæresten til tanta mi (Lars) var der, han har jeg aldri møtt før. Han var veldig grei så det gikk jo bra. Jeg tror vi spiste indrefilet til middag, og ostekake til dessert. Når vi var ferdige å spise og småungene (Martine og Oliver) hadde lagt seg skulle vi visst spille Trivial Pursuit. Det er et ganske morsomt spill å spille med familien egentlig. Jeg eide de med hele 29 poeng, selv om jeg må si at Lars var skikkelig flink han og, han visste alt jo!

Nå har jeg nettopp våknet, og skal snart til Ingeborg. Vi skal ta sol, se "Cold mountain", "Ladder 49", "The guardian" + enda en film som vi ikke har bestemt oss for enda. Bare triste filmer. Jeg liker triste filmer jeg, selv om jeg alltid begynner å gråte. Liker dere triste filmer?
Vi har fått nye naboer hos mamma, det er en mamma, en pappa og tre unger. Det er litt rart, siden de får bare fler og fler brukte sykler, og de låser ingen av dem. Nå har de faktisk hele 9 sykler. Er ikke det litt mye for en familie på 5? og hvis de først skal få seg nye sykler, så kjøper de jo vell heller 5 nye enn 9 brukte?

Jeg ble invitert med på kino av Julie ps i dag, men jeg kunne jo ikke det når jeg skal på filmkveld.
Det var litt synd, siden jeg hadde veldig lyst til å dra på kino også. menmen, jeg får dra på kino med Julie senere, så må resten av dere jentene som skal på kino i dag kose dere masse!

Og sånn btw, har dere husket å stille klokka en time tilbake?

xoxo

3 kommentarer:

Julie ps sa...

takk for det pus, synd at du ikke kunne være med! :( kos deg idag da:-D <3

Mia Helène sa...

Kjempefin blogg, Julie!
Takk for comment:-)

Julie sa...

Tusen takk : - )