søndag 26. oktober 2008

good girl gone bad


Det var ganske stress i dag. Først skulle jeg ta bussen hjemmefra kl ti på 1, men den skulle gå 10 over. Den dumme bussen var forsinka, så den kom ikke før kl 13:20 -,- Bussene er så rare fortiden, de kommer aldri når de faktisk skal komme.
Så kom jeg fram til videobutikken, der møtte jeg Ingeborg. Vi leide "The guardian", "Ladder 49" og en sånn morsom film om svenske "Bertil" som har jule-og påske nøttene på tv2. Etter det gikk vi til kbs for å ta sol. Det var virkelig på tide, sånn at jeg ikke går i ett med snøen når vinteren kommer. Når vi var ferdige med å ta sol gikk vi til travbanen for å ta bussen hjem. Den bussen gikk jo ikke før om kjempelenge, så vi gikk til IKEA, der ble vi henta av Tor Arvid (kjæresten til søstra til Ingeborg) Så dro vi hjem til Ingeborg og så film : - ) Selvom det var en del stress, så var det veldig hyggelig! Lurer på hva jeg skal i morgen. Jo, det stemmer det. Jeg skal handle klær til klassebildet og halloween festen på fredag.

På skolen min har alle klassene et tema til 10. klassebildet sitt. De temaene jeg husker er hippie, pynta, nettopp våkna og vår klasse skal ha grease ! Jeg gleder meg helt sykt, for jeg tror det kommer til å bli kjempebra hvis alle gjennomfører det bra. Jeg lurer på om jeg skal være snille-Sandy som alle de andre jentene, eller om jeg skal være slemme-Sandy.
Det hadde jo vært litt kult om jeg hadde vært slemme-Sandy, eller?
xoxo

7 kommentarer:

Marie sa...

Jeg syns ikke du kan uttale deg så mye i det å være bleik, Julie! Hvis alle skal være snille-Sandy, blir det jo kulest om du er slemme-Sandy da :- p

Julie sa...

haha, jo !

ja, pappa foreslo det, så tenkte jeg at det var jo egentlig ikke så dumt.

Marie sa...

go bad girl!

Julie sa...

I think I will (6)

Anonym sa...

Jeg synes du skal være slemme-Sandy! Da blir du sikkert supersexy, haha;-p

Julie sa...

Haha, vi får se om jeg tør ; p

THE FASHIONISTA sa...

jeg stemmer også for SLEMME-SANDY! :D