lørdag 25. oktober 2008

Syk hos mormor


Konserten i går var koselig. Det var ikke bare Martine sitt kor (aspirant koret) som skulle synge, det var fiolin spilling, turn, andre kor osv. Koret til Martine var flinke til å synge, og hun var visst veldig glad for at vi kom å så på henne. De var så søte at'
Etter konserten dro vi bare hjem og slappa av. Det var absolutt ingenting bra på tv, så jeg og Martine så på "Bend it like Beckham"

Herregud, så vanskelig det er å finne noter til Apologize på nettet. Hjelp? Det går jo ikke. Jeg prøvde å gå inn på Youtube og søke på "How to play apologize on piano" Det kom opp mange videoer, men alt var jo kjempevanskelig, så jeg får overlate piano-spillinga til Martine :)
Nå tenkte jeg at jeg skulle kose meg med en One tree hill, sesong 6, episode 7. Den lasta jeg ned i går, men hadde ikke rukket å se den, så jeg skulle se den nå. Når det starta så så jeg at det der var jo ikke One tree hill i det hele tatt, så den måtte jeg slette. Skuffa

Siden jeg ikke kunne se One tree hill nå så skal jeg heller ordne meg og lage meg en kopp te. Jeg skulle jo egentlig på dugnad kl 9 i dag, men det ble ikke noe av, siden jeg er forkjøla og har utrolig vondt i halsen. Stemmen min er blitt kjemperar : / Så jeg skal bare være hjemme, helt til jeg skal på middag til mormor i 5-6 tiden.
Mormor er den beste å være hos når man er syk. Hun verter meg alltid opp med masse god mat, godteri, halstabletter og filmer. Mamma er ganske lik mormor på akkurat det der, ligger vell i slekta.

Nå må jeg dra, siden jeg skal på middag til mormor!
Legger inn bilde når jeg kommer hjem til pappa, siden overførings kabelen min er ikke her.

xoxo

7 kommentarer:

Marie sa...

Kos deg hos din mormor, og god bedring :- )

Marie sa...

Oi det var mange. Ja, ander ikke hvem du har glemt jeg, utenom Julie ps da : - ) tror hun også skal være med

Svar: Ja, jeg fant ut det ;- ) Hvorfor skal ikke du da?

Julie sa...

aner ikke, har liksom ikke blitt spurt osv x')

Marie sa...

Nei, jeg skjønner.
---
COLD CREEK MANOR, OMG
husker du når vi så den Marie? to ganger faktisk, og jeg holdt på å dø begge gangene x')

Svar: Jeg orka ikke å se den i kveld jeg vertfall. Jeg liker den virkelig ikke lenger! Ja, du var jo livredd.

Julie sa...

mm ; - p så jeg får finne noen andre å se den med :)

den var så utrolig ekkel den, en av de værste filmene jeg har sett !

THE FASHIONISTA sa...

god bedring, julie :-)

Hanne sa...

Takk for det gode forslaget om sang. Har blitt helt hekta på den nå. Før var yndligs sangen min som jeg spilte på piano, Titanic. Men denne her tar kaka. Tusen takk og god bedring xD