torsdag 30. oktober 2008

slaske i senga


Her har dere bilde fra i går, kanskje jeg skal begynne å gå sånn til vanlig? xp


I dag skjer det veldig lite. Jeg skulle egentlig ha besøk, noe jeg hadde både gledet og gruet meg til, men det ble ikke noe av likevell. Så jeg tror jeg drar på shopping i stedet !

Det var nesten ingen på skolen i dag, eller det var ganske mange der, men utrolig mange som manglet. Jeg tror de fleste er "syke" etter den fæle orienteringa i går. Når det begynner å bli så kaldt ute som nå, er det ofte sånn til meg at når jeg våkner av klokka tidlig om morgenen så har jeg virkelig ikke lyst til å stå opp. Det er så utrolig lite fristende å ta av seg dyna, gå hele den kalde veien til klesskapet og ta på klær som aldri kan bli like gode og varme som dyna. Når jeg først har kledd på meg må jeg gå opp i 1.etasjen, der det er enda kaldere enn nede i min leilighet. Pappa har fått det for seg at han ikke orker å ha på varme på natta, så når jeg står opp er det iskaldt i hele huset. Når det er så kaldt er det så mye bedre å bare ligge i senga helt til du føler for å stå opp, (er det sånn til dere også?) men jeg klarer stortsett å la være, jeg må jo gå på skolen for å ikke få så mye fravær -,-

xoxo

2 kommentarer:

THE FASHIONISTA sa...

er akkurat sånn til meg og, men jeg utsetter og utsetter det å stå opp helt til det bare er et kvarter igjen til skolen starter ;O

utrolig kult antrekk! ja, begynn å gå sånn! :D

<3

Mia Helène sa...

Selvfølgelig må du begynne å gå slik! Det er dritkult.
Går ofte slik jeg :-)