fredag 31. oktober 2008

Friends with benefit

Hva gjør man når man har tre halloween party's å gå på? Jeg kan enten dra til Julie, til Andrea eller til Nikolai.
Når man bli bedt på flere fester på samme tid og har like lyst til å dra på alle, så drar man såklart på den man ble bedt til først. Man drar ikke først på en, er der i noen timer, og drar videre til neste. Det blir bare stress for verten/vertinnen om folk skal komme å gå hele tiden.
Jeg valgte derfor å dra på Julie sin, fordi hun ba meg først, og fordi hun er bestevenninna mi såklart. Man dropper ikke festen til venninna si for å dra på en annen fest, sånn er det bare.

Hva skal dere gjøre i dag?

Jeg skal såklart kle meg ut, skal begynne med det nå faktisk. Jeg bruker alltid så lang til på å ordne meg. Det er kanskje fordi jeg alltid ender opp med å surre rundt på badet?

xoxo

1 kommentar:

annikken sa...

Lurt å dra til den første. Det ville jeg og gjort tror jeg:)

I går var jeg hos ei veninne på jentekveld, men vi kledde oss ikke ut da hehe.