onsdag 29. oktober 2008

O for orientering

På onsdager står jeg vanligvis opp kl 07:00, men i dag sto jeg opp kl 06:00. Bare for å krølle håret. Det brukte jeg to timer på faktisk. Å krølle håret er så utrolig slitsomt, spesielt når man har såppas langt hår. Når jeg først er ferdig er jeg veldig glad for at jeg har gjort det, siden det er mye finere med krøller enn uten. Hvertfall på meg. Skulle ønske jeg kunne hatt krøller uten å måtte stå to timer med krølltang -,- Noen som har et tips til det? Grunnen til at jeg skulle krølle håret var fordi at vi skulle ta klassebilde i dag. Det var utrolig gøy, alle i klassen hadde kledd seg i grease-antrekk og så kjempekule ut. Jeg elsker å kle meg ut, det er så gøy å få være en annen for en gangs skyld.
Jeg tror de andre syntes det var uvant å se meg sånn, siden jeg aldri går i sånne klær til vanlig, men det var kjempegøy likevell.

Etter fotograferinga måtte vi kjappe oss å skifte om fra grease til gym. Så sykla vi opp til stokkanhaugen. Noe som er like forferdelig som alltid. Denne gangen hadde jeg heldigvis ikke vondt i hodet. Når jeg og Ingeborg endelig kom fram fikk vi ett kompas og ett kart over 10 poster vi skulle finne på så kort tid som mulig.
Det var iskaldt der, og stiene var veldig glatte.
Husker dere at vi fant en post sist gang? denne gangen fant vi fem. Det går framover i hvertfall.
Nå har jeg vondt over alt, og utrolig kald. Så jeg tror jeg skal gå å lage meg en kopp te, og sove litt etterpå.

Legger ut bilde av grease-kostymet senere. Har ikke fått bildet enda.

xoxo

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg til å se bilde av deg, du var sikkert kjempe fin! :D Du kan ta permanent, det gjorde jeg, så slipper du å krølle håret hele tiden:)

Julie sa...

Jeg gleder meg også til å se bildet, for jeg så meg ikke selv med hele antrekket :p
Nja, vet ikke om jeg tør å ta permanent, vil ikke ende opp med afro heller x')

THE FASHIONISTA sa...

gleder meg virkelig til å se antrekket ditt :D
herregud, fem poster er skikkelig bra! vi fant bare tre vi -.-
det er alltid morsomt å lese bloggen din :)

Julie sa...

Det er bra ^^
Tæhæ, takk for det du, 3 er bra det også da, bedre enn en hvertfall : p

(a) takk takk