tirsdag 21. oktober 2008

Cafe

Om høsten får jeg alltid så lyst til å gå på cafe. Enten så er det kaldt, fuktig, eller så regner eller blåser det. Da er det fint å sitte inne på cafe og se ut på høstværet. Jeg er alt for skjeldent på cafe egentlig. Men når jeg først er det, så er jeg på favoritt-cafe'en min, Bær og bar, på solsiden. Det er en utrolig koselig cafe med god mat og drikke, og som ett pluss så er den veldig stilig innredet. Den har fin utsikt mot blomsterbroen og resten av solsidens utesteder og restauranter.
Man kan være på cafe med familien, alene, eller med venner. Jeg liker faktisk alt like godt. Noen ganger er det deilig å bare sitte der alene å høre på musikk, få tenkt over ting og sånt. Det er også koselig å være der med familien en søndags formiddag, det er vi ganske ofte. Både med mamma og med pappa. Eller så kan man være der med vennene sine, snakke om siste nytt. Hvem som er sammen med hvem, hva som skjer i helga, om klærne man kjøpte sist osv.
Cafe er kos. Det bør man bruke mer tid på : )
xoxo

4 kommentarer:

THE FASHIONISTA sa...

er helt enig med deg,cafe er alltid skikkelig koselig ^^

Julie ps sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Julie ps sa...

fikk sjikkeli lyst å dra på cafe jeg nå, alltid koselig :) bra innlegg snuppa

Julie sa...

Ja, det er det ! : - D