onsdag 22. oktober 2008

Halloween is coming up

I dag hadde jeg både matteprøve og foredrag. Jeg hadde ganske så vondt i magen i morges for å si det sånn.
Surprise, surprise, matteprøven gikk kjempebra (tror jeg) Vi hadde om geometri, og på denne matteprøven var det sånn at det var 5 oppgaver, med A (lettest) B (middels) og C (vanskeligst) på alle, så skal man velge ett nivå på hver oppgave. Jeg valgte bare C oppgaver, og rakk å gjøre ferdig hele prøven. Jeg er skikkelig irritert over at jeg glemte å skrive "kvadratcentimeter" på den siste oppgaven. Menmen, det får bare være.
Foredraget gikk også bra. Jeg fikk mye skryt fra både norsk- og engelsklæreren min. Så jeg er veldig fornøyd med dagen så langt !

Nå sitter jeg å spiser pasta mens jeg ser på at Bjørnar synger sangen min på "Grease", TVnorge.
Verdens fineste sang, men han sang den ikek så veldig bra. Det er kanskje ikke så rart, siden refrenget er jo kjempevanskelig.


Halloween begynner å nerme seg nå. Om 9 dager faktisk.
Da jeg var liten pleide jeg alltid å kle meg ut, og gå på dørene til folk og spørre (veldig pent såklart) om å få godteri sammen med Marie og Linn. I år skal jeg ikke gå, selv om det frister litt å gjøre det just for fun. Men jeg skal faktisk kle meg ut. Jeg skal nemlig på halloween-fest til Julie! Der skal vi se skrekk film, spise godis og kose oss. Siden det er halloween så benytter vi såklart anledningen til å kle oss ut. Men ikke på samme måte som vi gjorde da vi var små. Har noen av dere sett Mean girls? Der er de på halloween party, og det er sånn vi skal kle oss ut. Det er jo mye mere gøy enn bare en sånn alt for stor hekse-kjole fra leketøysbutikken!
Problemet er bare det at jeg ikke aner hva jeg skal kle meg ut som. Har noen en ide?
xoxo

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nå har jeg lest masse i bloggen din, og jeg synes den er kjempe bra:)! Tenkte jeg skulle prøve å lese den hver dag:)

Julie sa...

Tusen takk Ida !

Hanne sa...

Hei Hei. Jeg skjønner ikke hvordan du kan ha problemer med å finne ut hva du skal være. Mitt problem er vel å finne ut hva jeg ikke skal være xP Jeg skal på fest med vennene mine og jeg kan jo si hva de skal være. Kanskje du får noen forslag. - Miss darkness (det er meg), Death angel, vampyr, heks, svart katte (bad luck xD), osv.. Hva enn du blir, kommer du nok til å se bra ut ;)

Julie sa...

Hei Hanne

Det er vanskelig å velge når vi skal ha sånn mean-girls-halloween-tema ; p
men jeg vurderer å være katt altså

Mia Helène sa...

Ja, katt hørtes morsomt ut! :-)