fredag 26. september 2008

Vellykket



Hei !


Det var skikkelig koselig å møte Ola og Ruben i går. Det er jo så lenge mellom vi møtes hver gang.. Og jeg savna Ola skikkelig, Men det var fint å bare være der og snakke å slappe av.


Ruben var i skikkelig godt humør i går, selv om jeg og Ingeborg trodde at han hadde surna, men heldigvis var han kjempeglad hele dagen. Jeg ble veldig glad på Ingeborg sine vegner da, så takk for det Ruben : )




I dag hadde jeg naturfagprøve. Jeg hadde nok øvd litt lite, men jeg får hvertfall ikke 2'er. Når jeg kom hjem møtte jeg Kristina, som jeg ikke har møtt på kjempelenge. Det var kjempekoselig å møte henne igjen, vi hadde masse å snakke om osv :) Etterpå dro vi på bensinstasjonen og møtte Hogne, da var det litt sånn rar stemning, men det ble bedre etterhvert.

Når jeg kom hjem hadde mamma leid film til oss, "What happens in Vegas"
Den var både søt, litt trist, og morsom på en gang. Mamma digga den hvertfall, så det var jo bra.
Nå skal jeg se ett sånn rart program på tv2, og i morgen skal jeg på loppemarket på skolen, og til Andrea. Det skriver jeg mere om senere.
husk at jeg elsker dere *
xoxo


2 kommentarer:

Marie sa...

What happens in Vegas er morsom! Jeg så den på kino, lo meg nesten ihjel. hahaaa

Julie sa...

Ja, den er ganske morsom ^^