onsdag 24. september 2008

Berg-og-dal bane

Jeg er i blogg humør i dag, så jeg klarte ikke å la være å skrive enda ett innlegg, bare for å få den dumme engelskleksa og ladestien ut av hodet.
Jeg var egentlig i ganske dårlig humør før i dag, p.g.a at jeg var sliten etter ladestien, hadde vondt i hodet + at jeg måtte jo gjøre engelskleksa om Sachsenhausen.
Den leksa hadde jeg ikke lyst til å gjøre i det hele tatt. Det var en sånn typisk lekse som man bare utsetter og utsetter. Dere vet sikkert hva jeg mener.
Nå er alt mye bedre, jeg fikk noen søte brev på nettby, og mamma hjalp meg med engelsk leksa. Så jeg er i godt humør : D

Jeg føler på meg at i morgen kommer til å bli en bra dag : D
Da skal jeg og Ingeborg ta bussen til klæbu å møte Ola og Ruben, noe vi gjør annenhver dag omtrent. Jeg gleder meg skikkelig, det er så koselig å være i Klæbu, alle er i så godt humør der og sånt. Ola har jeg ikke sett siden tirsdag, og Ruben har jeg ikke sett på kjempelenge. Så jeg savner de begge to.

Nå må jeg gå og legge meg, jeg må vell samle opp litt krefter for å klare og komme meg på skolen i morgen tenker jeg meg.
Natta <3

xoxo

Ingen kommentarer: