søndag 28. september 2008

En haug med rare filmer

Heia

Det var kjempe koselig å være til Andrea i går.
Vi er bestevenner, og har vært det siden jeg var 9 og hun var 8. Jeg kan liksom ikke forestille meg at vi ikke skal være det. Men i det siste har vi møttes utrolig lite, ikke siden 15. august faktisk.
Jeg har prøvd å få tid til det, før hadde jeg jo masse tid til overs, men nå har jeg jo ikke tid til noe.
Endelig fikk jeg hvertfall tid til å møte Andrea da, det er jeg glad for :)

Siden jeg som sagt ikke har vært hos henne på lenge, hadde hun fått 13 nye filmer som jeg ikke hadde sett, jeey me : D


Vi så først en norsk ungdommsfilm som het "Respekt" Det var den rareste, mest usaklige filmen vi noen gang har sett. Den handla om 12 gutter i et klasserom. Hele gjengen er problemunger som ingen vil ha, de har skremt bort alle lærerne, og er uten lærer en hel dag. Da bestemmer de seg for å begynne å undervise hverandre. Og that's it -,-




Etter det så vi en romantisk komedie som het "27 dresses" Den handlet om ei dame, som elsker bryllup, men problemet er at hun aldri får giftet seg selv. En dag skal lillesøstra hennes pluttselig gifte seg med sjefen hennes, som hun er hemmelig forelska i. Og da skal hun være brudepike, igjen. Filmen var ganske søt, men litt kjedelig i lengden.




Som en avsluttning på film-helga så vi "Love, and other disasters" med Brittany Murphy i hovedrollen. Hun er jo egentlig veldig søt, men passet mye bedre med blondt hår enn med brunt. Den filmen handla om veldig mye på en gang + at det var med alt for mange folk, så vi skjønte ikke helt hvem alle var, og hvorfår de var med i filmen i det hele tatt. Den handla om ei dame som bodde med homse-vennen sin, også skulle hun spleise han med en mann som hun trodde var homse, men som viste seg å være forelsket i henne istedet, så ble det masse styr med det og sånt. Den var ganske komplissert egentlig, og hadde en rar slutt.


Selv om alle filmene var ganske rare, så var det veldig hyggelig å besøke Andrea, Sofie og Camilla : )

xoxo