mandag 29. september 2008

Chill : - )


I dag var det en kjedelig dag på skolen. Vi har KOM uke, hvilket betyr at vi skal fordype oss i ett eller flere fag. Jeg har valgt å lese en engelsk bok, og skrive ett norsk foredrag om den. Det var ikke så mye å gjøre, så jeg endte opp med å se tre episoder av One tree hill (en tv-serie som jeg er helt forelsket i fortiden)

Jeg leser en bok som heter "Holes" Den handler om en gutt som heter Stanley Yelnats, som blir beskyldt for å ha stjålet skoene til en kjent baseballspiller (eller noe sånt) Da har han valget mellom å komme i fengsel, eller dra på Camp green lake. Han drar på Camp green lake. Det er en leir langt ute i ødemarken. Der må han og de andre guttene stå opp klokken halv 4 hver dag, og grave ett hull hver, som er 5 m i diameter, og 5 m dypt, i ett og et halvt år. De tror de graver for å bygge karakter, men egentlig graver de etter en skatt som ble begravd i den innsjøen for 100 år siden.
Boka er ganske spennende, men siden de stortsett bare graver, så skjer det jo ikke så mye. I morgen får jeg låne filmen av en av lærerne på skolen. Det gleder jeg meg til :)
xoxo

2 kommentarer: