tirsdag 30. september 2008

Praktisk

I dag klarte pappa endelig å overtale meg til å kjøpe noe "praktisk" jeg kan ha på hytta. Han ville at jeg skulle kjøpe en jakke, og ett par sko. Så vi dro på XXL. Der fant jeg en skikkelig søt softshell jakke fra Stormberg. Såklart klarte pappa å finne noe upraktisk med den. Den var hvit, eller, eggeskall hvit da. Det var jo en sånn type jakke han ville at jeg skulle kjøpe, og når jeg først finner en, så er ikke det bra nok nei. Hvorfår er det alltid sånn at når vi finner noe vi liker, som er praktisk, så finner foreldre alltid noe upraktisk med det, mens når de finner noe så er det det mest praktiske i hele verden?
Jeg endte uansett opp med softshell jakka, og ett par støvler.



xoxo

6 kommentarer:

Marie sa...

Jeg likte jakka kjempegodt, og støvlene var fine de og :D

Andrea sa...

Heia pus : )

Den ser jo drit kul ut.. Men min er kulere. Min er nå i peak min ja : P
Klem søss

Anonym sa...

Vet jeg egentlig ikke har adgang i denne bloggeverden, men ville bare si at du har vært så flink Julie vennen. Støvlene var jo røde og det er praktisk på flere plan. F.eks så er alle de skumle dyra uti skogen redd rødt så da får du gå i fred. Og hvis du går deg bort vises du lang vei:-) Du skal få være med på tur neste gang ja:-)
Klem Camilla

Julie sa...

joda, såklart har du adgang Camilla, den er jo for alle som vil lese den :)
tur ja, hipp hurra x')

Anonym sa...

Du fikk det som du ville, da :-) Christian er jo grei med deg. Ei hvit jakke må bare vaskes litt oftere enn ei mørkere ei...

Julie sa...

etter litt diskutering ja, så fikk BEGGE det som vi ville : D
vet det, bra at jeg har en mamma som elsker å vaske klær da ;)