torsdag 12. mars 2009

VINNER AV KONKURRANSEN

Jeg sitter å ser ut vinduet, og pluttselig ser jeg at naboen står å lager mat i truse, hettegenser og lue. Classy.

Nå har jeg kåret en vinner til konkurransen min.
Vinneren ble Julie PS, så gratulerer til deg!

Jeg har en litt dårlig følelse av at det ble henne, for jeg vil ikke at dere skal tro at jeg kåret henne fordi hun er bestevenninna mi. Slik er det absolutt ikke.
Grunnen til at de andre ikke vant var enten fordi at de hadde lipbalmene fra før eller at de ikke fulgte reglene. I tillegg hadde Julie laget en søt film, og skrevet to fine innlegg. Dere kan jo tro hva dere vil, men noen måtte det jo bli.

xoxo

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer til Julie:D

Julie ps sa...

WOHOOOOOOO! selv om jeg vant, synes jeg ikke folk skal tro det er fordi vi er bestevenner. får jeg ikke lov å vinne jeg da :-) håper ingen tror det vertfall.

Anonym sa...

kan vell virke som derfor da.

- M

Anonym sa...

Var veldig vanskelig å ikke følge reglene da, enig med anonym.

Julie ps sa...

hvis det var så enkelt, hvorfor var det tydeligvis noen som ikke fulgte reglene da? Var jo ikke dere som hadde konkurransen engang, så dere trenger ikke å påstå det ;-)