fredag 13. mars 2009

Kommer ny konkurranse

Dere kan godt få fortsette å tro at Julie vant fordi vi er bestevenner selv om det ikke er sånn, men det er ingen grunn til å sutre, siden jeg skal snart ha en ny konkurranse hvor dere kan vinne den første boka i Gossip Girl serien!

I dag har jeg bare slappet av egentlig, ble ikke skole i dag. Jeg trengte å være hjemme å tenke meg litt om pluss at jeg har vondt i hele kroppen etter at jeg glemte å tøye ut etter gymmen.

Har dere lest Gossip Girl bøkene?

xoxo

3 kommentarer:

Julie ps sa...

håper de ikke sutrer over vinneren denne gangen å da ;-p jaa har lest de bøkene, nesten alle vertfall.

THE FASHIONISTA sa...

Ååh, for en superbra premie! :-D

Anonym sa...

Du er flink til å holde siden din levende, det skjer stadig noe her! Hva var det du trengte å tenke på?