mandag 9. mars 2009

Selvpleie 1

Jeg har mer nytt til bloggen, jeg skal nemlig begynne å legge ut oppskrifter på hårkurer, ansiktsmasker og diverse andre selvpleie greier.

Jeg kan jo begynne med en hårkur jeg prøvde i går, for å få mykt og blankt hår;

Du trenger: 2 egg, melk, flytende honning, salt.
Slik gjør du: bland 2 egg, 1 dl melk, 1 ts honning og 1 ts salt i en skål. Masser det inn i håret, slik du gjør med shampooen din og la det virke i 5-7 min før du vasker det med shampoo og balsam. For ekstra effekt; skyll ut balsamen din med iskaldt vann, og føn håret ditt nedover (med kald luft) mens du børster det.

Fint med tilbakemeldinger på ting dere prøver!

xoxo

2 kommentarer:

annikken sa...

Oi, kult:D Hadde vært gøy å prøve.

Anonym sa...

Har prøvd denne kuren tidligere, funker ganske bra. : )