mandag 9. mars 2009

Gjør dette meg til en no-lifer?


Der er jeg visst hjemme alene til i morgen. Så da blir det fest hos meg!
På en mandag? Tror ikke det.
Det er greit å være hjemme alene, for jeg liker å være litt for meg selv i blant. Få roen til å tenke over ting, og bare slappe av.
Desuten er jeg jo vant til det, siden pappa reiser mye. Men jeg vet at hvis pappa ikke hadde reist så mye, hadde han ikke hatt den jobben han hadde hatt nå, og da kunne vi ikke gjort alt det vi kan gjøre nå. Den jobben har både positive og negative sider.

Jeg høres sikkert veldig usosial ut nå, siden jeg sier at jeg liker å være alene i blant. Men det spørs jo veldig på humøret. Hvis jeg er veldig trist kan det hende at jeg bare må være for meg selv i en uke, men vanligvis liker jeg jo best å være med andre.

Er dere også sånn?
Outfit: jakke fra Zara, støvler fra Tretorn, skjerf fra Cubus, hårbøyle fra Friis & Co

xoxo

6 kommentarer:

Anonym sa...

åå .. SÅ fint :)

Anonym sa...

du treng en god venn julie, hint(A)

THE FASHIONISTA sa...

Man trenger å være litt alene i blant ja, ikke noe galt med det, så lenge man er sosial i tillegg :-) Supersøte støvler, btw :-D

Anonym sa...

God klem

Anonym sa...

Du er så fin, jenta mi :-)

Anonym sa...

Jeg elsker å være hjemme alene for da er det bare meg og ingen ander. Ingen mas av mamma og de om hvor mye jeg må rydde og slikt. Det er også veldig godt å være hjemme alene vist du er i et dårlig humør. Jeg benytter hver eneste mulighet når jeg er hjemme alene.