fredag 27. februar 2009

Spar meg da

Jeg sitter her å ser på et program på mtv.com etter å ha kommet hjem fra en lang dag på skolen. eller, jeg prøver hvertfall. Han som bor over meg sitter å hører på Eminem-dritt på full vreng, kl halv 4. Jeg har ikke noe imot høy musikk når det er kveld, og det er fest eller noe sånt. Men man trenger ikke å spille kjempe høyt og synge midt på dagen. Det er ikke bare den dårlige musikken som plager meg, det er ropinga når det er kamp på TV, dunkinga når han masjerer rundt i huset, spyinga dagen etter han har hatt fest (ja, you heard me)

Når man leier en leilighet av noen, er det lov til å bråke så utrolig mye da ?

xoxo

4 kommentarer:

Anonym sa...

Høres utrolig plagsomt ut.. Sett på høyere musikk neste gang, som overdøver hans.. Haha, neida.. Skulle ikke vært lov nei.. Sikkert ikke noe lov for det, men det er snakk om vanlig folkeskikk da!

victoria sa...

Jeg synes det er sykt unødvendig å bråke sånn når man er så heldig å få leie en leilighet av noen. Og som hun over meg sa, så handler det om vanlig folkeskikk. Må si meg enig der ja : D

THE FASHIONISTA sa...

Herregud, for en irriterende nabo! Føler virkelig med deg ;-)

Anonym sa...

Drittunge-leieboer