onsdag 25. februar 2009

Sminkefri dag

I dag er det sminkefri dag. Jeg vet ikke om det er det for dere, men det er det hvertfall for meg. Å gå uten sminke på onsdager er egentlig veldig deilig. Da begynner vi 08:15 pluss at vi har gym. Ingen grunn til å sløse bort sminke på det.
Når jeg tenker meg om så synes jeg at dere også bør gå uten sminke på onsdager. Hvis dere lurer på hvorfor så har jeg skrevet ned et par grunner før, som dere kan lese her: http://juliekme.blogspot.com/2009/02/jeg-orker-ikke-se-ut-som-ei-bratz-dukke.html

Tør dere å gå på skolen uten sminke og hårprodukter?
bloglovin

xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heh, Huden min blir FÆL hvis jeg går med sminke hver dag :-)

Forresten, liker bloggen din godt, skal vi bloglove hverandre?

line mattson sa...

JEEEEEEG TØRRRRRR:-D som du sikkert har sett: "fin sminke i dag Line, no legg ikke folk merke til magen din"
den likt æ :-D

Thea sa...

Jeg satser på sminkefri dag i dag jeg :-)