lørdag 14. februar 2009

Happy valentines day søtiser

Min valentine's day har vært en flott dag hittil. Jeg våknet til en kjempegod frokost som bestod av sjokoladekjeks, frisk frukt, loff og en kopp kaffe. Så kom pappa med noen gaver til Martine. Av meg fikk hun en morgenkåpe, ski + sko av mamma og WII Mario bros av pappa. Det er jo fint at hun fikk WII spill, siden de kan jeg spille sammen med henne!

Det er sikkert fler enn bare meg som ikke har noen planer i dag, så jeg tenkte at siden det er Valentine's day så går det sikkert en del filmer på TV, så dere skal få en oversikt her:

21:25, NRK3, Bare venner
21:30, TVNORGE, Politiskolen 2
21:30, TV3, 50 first dates
22:15, TV2, Take the lead
23:25, TV3, Adresse: Barcelona
00:15, NRK, The whole ten yards
01:45: TV3, Warm springs

Ha en fin valentines day alle sammen,
xoxo

4 kommentarer:

Helena sa...

God valentine til deg å, Julie^^
Hadde søsteren din fødselsdag?
<3

Anonym sa...

happy valentine :D

Julie sa...

Ja, det har hun : - )

Helena sa...

SVAR; Det virker ikke som du får så dårlige karakterer du heller da Julie. Får du ikke 6'er på den engelskteksten din, er ikke anita rett... Den var sykt bra^^