lørdag 13. desember 2008

Hekta på Mamma Mia

Nå skal jeg bare se litt Mamma Mia med Martine, også skal jeg løpe til bussen.
Jeg og Andreas skal til byen og shoppe litt : - D
Han prøvde seg med at vi liksom ikke skulle dra i noen klesbutikker. Særlig at det kommer til å skje.

Senere i dag skal jeg på middag til bestemor og bestefar med hele familien. Pappa sa at det var fest, men går det an for en femten-åring å dra på fest til besteforeldrene sine med sin 3 1/2 år yngre søster da?
Jeg legger sikkert ut dagens outfit, enten i dag eller i morgen. Tror jeg?

Ja, jeg er nok litt hekta på Mamma Mia. Men, who can blame me, den er jo fin! Og Jeg blir i så godt humør av sangene, det trengs nå.
I går så jeg forresten Madagaskar 2, den var veldig morsom, og søt. Anbefales : - )

xoxo

Ingen kommentarer: