lørdag 13. desember 2008

Eline is a superstar

Nå har jeg kommet hjem, og kvelden er over for meg.
Byturen med Andreas ble koselig den, men jeg må bare si at han er veldig vanskelig å ha med på shopping. Vi skulle liksom handle julegaver, men vi endte opp med å bare få kjøpt en hver. Jeg skulle ha han inn på Zara en tur, men da søyt han noe så sinnsykt at jeg ble sur og gikk ut, og da sa han faktisk at vi kunne gå inn igjen. Høhø. Etter det gikk vi litt rundt og så i butikkene, siden jeg skulle hjelpe han med en gave. Til slutt dro vi på McDonnals, siden han var sulten etter "all" shoppinga. Jeg kunne ikke spise så mye, siden jeg skulle på middag om en times tid, så jeg kjøpte bare en medium chips.

Da jeg kom hjem hadde jeg bare en halvtime på å kle på meg før vi skulle dra, så jeg bare kastet på meg noe jeg fant i skapet, og slik ble resultatet:

Hårbøyle med sløyfe fra H&M's barneavdeling
Tunika fra H&M
Tights fra Zara
Jakke fra Bikbok
Strømper fra Kapppahl
Kjempegode tøfler som jeg fikk i kalenderen, også fra Kappahl.
(jeg hadde ikke på meg de på middagen da)
Middagsbesøket var hyggelig, og maten var veldig god. Bestefar hadde lagd kalkun med stuffing til oss, den smakte sykt godt.
Jeg tror det ligger i slekta å være god til å lage mat, vi får se om det går videre til meg da.
Da Eline (4) fikk beskjed om å synge julesanger utpå kvelden var ikke det noe problem, for hun er nemlig veldig glad i oppmerksomhet, noe som sikkert er ganske vanlig for barn på hennes alder.
Her har dere søskenbarnet mitt, Eline, som synger "Jeg gikk meg over sjø og land", og etterhvert får med seg Nikolai, bestemor og Martine.

xoxo

3 kommentarer:

Marie sa...

"Og alle de som... Eh, eeh... Vinke kan!" Haha, så sykt søøøt :- )

Anonym sa...

herreguud så sykt søt :)

Anonym sa...

Artig :-)