fredag 28. november 2008

Nynorsk tentamen overstått

Noen lager grimaser til hverandre
Noen hører på musikk
Noen er i en helt annen verden
Noen snakker og fniser
Og noen sitter faktisk å skriver.

Ja, det er tentamen jeg snakker om.

Jeg har nettopp blitt ferdig med nynorsk tentamen. Den var mye vanskeligere enn norsk tentamenen vi hadde på onsdag. Vi hadde om påvirkning denne gangen også, bare at nå skulle vi skrive en historie. Jeg skrev en novelle om slankepress. Tror det gikk greit.

Da jeg var ferdig fikk jeg tilbake matteprøven min. Jeg trodde jeg skulle få 2, men istedet fikk jeg 4/5


Nå skal jeg ta på meg de gode jule-tøflene mine, se om jeg finner noe bra på tv og lage meg en kopp med frukt-te. Jeg anbefaler dere å gjøre det samme, hvorfor? Fordi vi fortjener det !


xoxo

4 kommentarer:

THE FASHIONISTA sa...

hørtes superkoslig ut å lage frukt-te :-) åpninga av innlegget var skikkelig bra!

Marie sa...

Noen lager grimaser til hverandre
Noen hører på musikk
Noen er i en helt annen verden
Noen snakker og fniser
Og noen sitter faktisk å skriver.

- Jeg tror jeg gjorde alt samtidig, egentlig. Også gråt jeg! Kjempesøtt bilde av deg :- D Du er en super blogger, og novellen du skrev er sikkert kjempebra. Grattis med bra karakter på matteprøven.

Julie sa...

Tusen takk Vilde og Marie!

høhø, samme her Marie ;p

Anonym sa...

jeg og har sånne tøfler : - D