torsdag 27. november 2008

J på Zara-åpning

I dag var jeg på hospitering på Strinda med Julie og mange andre fra trinnet. Det er utrolig mye slaps ute, så jeg ble utrolig kald på føttene.
Strinda virka som en grei skole, jeg tror jeg vil begynne der!

Det var ikke slaps og vgs jeg skulle skrive om i dag, det var nemlig det at Zara åpnet i Trondheim i dag. Såklart måtte jeg dra på åpningen, så jeg fikk med meg Julie til byen. Jeg kjøpte en del klær utrolig digge som jeg kommer til å legge ut bilde av etterhvert, også kjøpte jeg en tights til Julie.

Nå har jeg desverre ikke tid til å skrive mer, for jeg har som sagt en nynorsk tentamen å pugge til.

xoxo

2 kommentarer:

THE FASHIONISTA sa...

åååh, jeg må virkelig sjekke ut Zara snart! :D virker som de har utrolig mange fine klær!
bra du oppdaterer så ofte og :-)

Julie sa...

Ja, det bør du! : - D