søndag 2. november 2008

Marsvin



I dag våknet seg av at mamma kom å serverte meg te og sjokoladekjeks på senga, takktakk mamma : )

Etter det fikk jeg vite av mamma og Martine at vi skal få to marsvin. Martine har ønsket seg marsvin i en eveghet, men jeg har liksom aldri trodd at det skulle bli noe av. Nå skal vi hvertfall få de to marsvinene, ett til meg og ett til Martine (men det er Martine som skal passe mest på de) Hjelp, hva gjør man med et marsvin da?

Og i tillegg må jeg finne ut hva marsvinet mitt skal hete, noen forslag?

Jeg tror jeg bare skal slappe av i dag, det er ikke så mye å gjøre på en søndag. Martine ville dra til pirbadet med den andre lillesøsteren vår, men jeg tror ikke jeg orker det. Pirbadet har blitt så kjedelig.

xoxo

1 kommentar:

THE FASHIONISTA sa...

ntåw, så søtt :) marsvin er jo så søtee!