lørdag 29. november 2008

Ikke cafe, men Zara

Glem det der med at jeg skulle på cafe med bestemor.
Hun var på julebord i går, og var derfor syk i dag. Stakkar.
Men jeg var på Zara med pappa da. (vi møtte Vilde og Marie forresten) vi kjøpte ei kjempefin kåpe, en kjole og en hårbøyle+strikk til Serine. Bursdagen var koslig den, men de ungene er litt små til å være mine "lekekamerater" i og med at det var 10 6'åringer. Men de var utrolig søte da, og hadde på seg kjempefine kjoler alle sammen.

Nå skal jeg bare slappe av med resten av familien, og lese litt TIQUE (som er et mote-blad jeg kjøpte i dag)

Jeg glemte å si at jeg og Julie var hos Andreas i går. Det var kjempe koselig, og ikke minst gøy. Vi så en film som heter Spy hard. Jeg fulgte ikke med så mye, for den var ganske kjedelig. Likevell så var det greit å prate og sånn, bare om alt mulig. Faren til Julie henta oss kl 23:45, det var veldig snilt, for jeg ville helst slippe å gå. Det er så kaldt ute.

xoxo

Ingen kommentarer: