søndag 12. oktober 2008

Tur

I dag klarte mamma å få med meg og Martine på tur til Lavvollen, etter en lang protest fra Martine. Martine nekta skikkelig, og ville mye heller dra til venninna si.

Turen var ikke så ille, den hytta vi skulle gå til var ikke så langt unna heller så. Jeg og Martine snakka om hva vi skal ha på oss på mammas bursdag, når vi skal på Credo (det gleder jeg meg skikkelig til) så tiden gikk utrolig fort fra da vi var på parkeringsplassen til vi var på hytta.

Når vi kom fram fikk jeg og Martine noe sånn pannekake lignende ting med sukker på. Tror det heter Sveler/lapper eller noe sånt. De var ganske gode, men jeg husker at den mora til Marie lagde til oss for lenge siden var bedre : - ) Mamma hadde bakt boller til oss, så det gikk bra!
Vi jogga tilbake, så vi fikk slappa av litt på parkeringsplassen før mamma kom.

Det var en fin tur : )

Husker dere at jeg sa at jeg skulle legge inn bilde av den nye buksa mi og de nye vinterskoene? Jeg har visst ikke fått gjort det enda, sorry. Men her er de hvertfall !
















1. Bukse fra Gina tricot, topp fra H&M, jakke fra Bikbok
2. Sko fra DNA, roots


xoxo

8 kommentarer:

Andrea sa...

Så koselig med tur da ; )

Buksa og skoene var skikkelig kule ( jeg vil også ha sånn! )
Vi får nok ta en tur til Utsikten igjen søss:D

Julie sa...

ja vi må det : D

Marie sa...

Haha, kult at mor faktisk lager noe som er godt av og til ;p de oppi hytta gjorde det vel litt for komplisert.

Jeg elsker buksa diii! Skoene har jeg jo selv, så du skjønner jo sikkert at jeg liker de og :- ) Kjempefin blogg, Julie.

Julie sa...

tss, ja
bortsett fra wok da, ikke vondt ment, men det liker jeg bare ikke, haha.

Takk for det Marie : D

Marie sa...

Det har vi heldigvis slutta å spise her i heimen :p

Julie sa...

har dere? : o

THE FASHIONISTA sa...

så fin blogg du har! :- ) skikkelig morsomt å lese. utrolig kult antrekk du hadde på, og skoene var søte de og <3

Julie sa...

Tusen takk ^^