lørdag 11. oktober 2008

Fritt vilt

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en skikkelig stressende dag ; o

Jeg våknet opp hos Sarah, så hentet mamma meg der og kjørte meg til pappa. Der måtte jeg kjappe meg å dusje, samtidig som jeg skulle ordne sånn at vi kunne dra på kino i dag. Det var ikke særlig lett å snakke i telefonen mens jeg dusja, men det gikk faktisk bra. Så gikk jeg til bussholderplassen å møtte Julie. Vi tokk bussen til byen sammen, der møtte vi Mari, Simen, Silje Marie og venninna til Mari. De venta på klæbu bussen med meg, men den kom jo aldri -,-

Jeg hadde sett på feil tabell, det var jo lørdag i dag. Da fant jeg ut at klæbu-bussen gikk ikke i dag, så jeg måtte først ta bussen til City syd. Da jeg endelig kom dit trodde jo jeg at jeg kunne ta bussen til klæbu med en gang, men neida. Den kom ikke før om tre kvarter, så jeg fikk Mads til å komme og holde meg til selskap.
Jeg kom endelig fram til klæbu da, etter rundt to og en halv time. Jeg fikk ikke så mye tid til å være der, siden vi måtte dra tilbake til byen igjen for å dra på kino.

Etter ei stund var alle samlet på Nova. Jeg, Ola, Sindre, Ingeborg og Sarah : ) Vi skulle se Fritt vilt 2. Filmen begynte, og hverken jeg eller Ingeborg skjønte hvorfår i alle dager vi så den i det hele tatt. Den var både spennende, skummel og litt morsom på en gang. Ikke fult så skummel som Fritt vilt 1, men den var skummel nok for meg altså. Ola sa at jeg satt å skalv under hele filmen, så han måtte spørre mange ganger om det gikk bra, og om vi skulle gå ut. Han er så søt
Det er nok en del som har sett filmen allerede, i såfall, hva synes dere om den? og var var den bedre enn den første?

xoxo

1 kommentar:

Marie sa...

Jeg syns fritt vilt to var ræva, og at eneren er bedre.