onsdag 15. oktober 2008

Stokkanhaugen

Jeg er så sliten..

På skolen syklet vi opp totusen oppover-bakker for å komme til Stokkanhaugen, der vi skulle ha gym. Som om ikke det var ille nok, så måtte vi gå inn i skogen, løpe rundt som tullinger å lete etter 15 poster (halvparten var sikkert ikke der engang)

Jeg skulle lete etter post 13 sammen med Ingeborg, men egentlig var jeg mye mere innstilt på å finne en bekk eller noe sånt, siden jeg var såå tørst.
Oppi skogen ett sted fant vi endelig en bekk, det var bra. Vannet smakte helt vanlig også : - )
Etter vi hadde drukket -masse- vann, spiste vi blåbær mens vi snakket om Fritt vilt.
Vi så et skilt, og trodde jo såklart at vi endelig hadde funnet posten, men neida, det sto bare "Gran" der. Vi skjønte ikke poenget med å skrive Gran på ett skilt og henge det opp i skogen, menmen.
Etter å ha spist blåbær til vi var blå på tunga hørte vi noen lengre inn i skogen. Det var Henrik og Erlend. De skulle også finne post 13, det samme skulle Jo Ricardo og Line, som vi traff på senere.
Til slutt fant vi endelig den dumme posten, og kunne sykle ned igjen.


Nå er jeg sliten, og har utrolig vondt i hodet. Jeg skulle jo egentlig dra til Ola i dag, men jeg orket ikke å dra helt til klæbu når jeg føler meg så dårlig.
Unnskyld vennen.

Tror jeg må gå og legge meg jeg, kanskje det har gått over når jeg våkner!

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pusings! Du må jo drikke masse når du trener.... Hvis ikke så må du jo få vondt i hodet. Uff og uff. Håper du er bedre i dag. Klem

Julie sa...

Nei, er ikke så mye bedre i dag, men jeg får drikke litt vann eller noe sånt