tirsdag 14. oktober 2008

Høstregn

Nå har det regnet i hele dag.

Egentlig er det litt koselig med regnet, spessielt om høsten. Når det ikke er kaldt ute, så har det jo ingenting å si om det regner eller ikke : - )


Jeg liker høsten, da kommer det masse fine klær i butikkene, det blir så fine farger ute, og vi kan forbrede oss på vinteren.




1. Jakke fra Zara
2. Bolero og bluse fra Zara











På skolen i dag fikk vi A som lærer i norsk timen. Endelig. Det er så trist at hun ikke er læreren vår lengre. Hun skulle hjelpe meg å komme opp i 5 i norsk igjen, sånn som jeg hadde i 8ende, men nå som hun ikke er her skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal klare det.
Det er sikkert greit nok å ha vikaren, men jeg tror alle i basen savner A skikkelig. I vikarens timer klarer ingen å følge med, hvertfall ikke i nynorsk.
Så det var fint å ha A igjen, tror ikke jeg har vært så muntlig i norsk'en i hele 10ende jeg.

Nå skal jeg gå på kjøkkenet å lage meg en kopp te, mens jeg ser på at det regner utenfor : )

xoxo

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fint tøy:)

Marie sa...

Så bra innlegg, Julie! Blir veldig mye mer spennende når du har med slike bilder :- D Kjempefint!

Julie sa...

Tusen takk ; p

Anonym sa...

Fin blogg. Blir så bra når du skriver om hva du tenker på en slik måte. Det er tanker andre kan kjenne seg igjen i.

Anonym sa...

Først må jeg si til Marie: Du er virkelig flink til å gi positive kommentarer, fint!
-og så til Julie: Fin blogg, koselig å ha noe å lese når hodet koker litt på jobb i blant. Du skriver så godt, og jeg er helt sikker på at du lett kan dra i land en femmer i norsk selv uten hjelp fra A. Du må bare tro det selv.... :-)

THE FASHIONISTA sa...

kjempeSØT jakke! <3 og det er alltid gøy å lese bloggen din :)

Julie sa...

Tusen takk søta : )

Mia Helène sa...

dritkul jakke!