søndag 22. mars 2009

Jeg tenker på alt for rare ting

Jeg kom på noe skikkelig sykt. La oss si at det er en mor på 40 og en datter på 20. Dattra har en kjæreste på 30 år. Han er da altså midt i mellom alderen til mora, og alderen til dattra. Pluttselig merker dattra at noe er galt, siden mora har nemlig tatt kjæresten hennes.

Hvor rart hadde ikke det vært? Jeg aner virkelig ikke hva jeg hadde gjort hvis mamma hadde tatt kjæresten min. Hva hadde dere gjort?

Jeg håper det aldri i livet skjer meg, eller dere. Men når dere ser på aldrene til de tre, så kunne det jo skjedd.

xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

sykt. snedige tanker du har. Og det verste er at hvis man ser på aldrene kunne det jo skjedd. :)

Ina sa...

huff, håpe at det ikke skjer med mæ... hvis mor mi hadd stjelt kjæresten min trur it æ at æ har komme te å hatt så bra forhold te hu etterpå ;s

Anonym sa...

Jeg kommer nok ikke til å knabbe kjæresten din! Bare så det er sagt, liksom:-)