søndag 22. mars 2009

Everything happens for a reason

Føler dere noen gang at alt kan bli bedre hvis dere bare skrur tilbake tiden og tar tilbake det dere gjorde, det dere sa, eller den personen dere ble kjent med?

Det har jeg tenkt, mange ganger. For det virker som den beste tingen å gjøre når alt skjærer seg. Men i ettertid, når hjernen min har roet seg, og støvet har lagt seg skjønner jeg at det hadde ikke hjulpet. Hvis jeg ikke hadde blitt kjent med henne, så hadde jeg kanskje ikke blitt kjent med han heller. Hvis du skal ta bort en hendelse fra livet ditt, så er det andre hendelser, både positive og negative, som også forsvinner.

Det er absolutt ikke noe galt i å angre på ting som har skjedd, men hvis dere er som meg og tenker at dere skulle ønske dere ikke hadde gjort det, så kan dere trøste dere med at alt henger sammen, så det går ikke ann å ta bort noe uten at noe annet forsvinner i samme slengen.
Alt som skjer, både det negative og det positive skjer for en grunn, og det er at vi skal lære av det. Hvis det ikke hadde skjedd nå, så hadde det nok skjedd senere.

Har dere ønsket at dere kunne skrudd tilbake tiden og gjort noe annderledes?

xoxo

2 kommentarer:

Julie ps sa...

ja mange ganger. men som du sier, det skjer vell for en grunn!?

Anonym sa...

mange ganger. Man tenker at hvis jeg bare hadde gjort det og det ville ikke det skjedd eller da ville alt vært bedre, men da må man også tenke at ting kanskje ikke hadde vært så bra sdom det er nå også ?!