torsdag 26. mars 2009

Flaks, aldri hørt om

Når det gjelder det å lagre dokumenter har jeg ikke et snev av flaks. Ikke bittelitt engang. Det har vell bare skjedd to ganger, men det er to ganger for mye. Første gangen var for lenge siden, da jeg hadde skrevet 6 sider på norsk-tentamenen min. Jeg satt igjen lenge over tiden og var endelig ferdig, og var veldig fornøyd med teksten. I og med at jeg var ferdig lukket jeg igjen domumentet og begynte på nynorsk tentamenen. Når jeg skulle levere de, så var norsk tentamenen borte. 6 sider og veldig hardt arbeid.
I dag klarte jeg det igjen. Mamma skulle hjelpe meg med en naturfag fagtekst om energi. Jeg hadde begynt på teksten, og vi lastet den opp fra mailen min. Når vi var ferdige og skulle sende den til læreren var ikke teksten der, og den måtte gjøres på nytt.
Hurra.
Jeg må bare legge til at mammaen min er utrolig flink og tolmodig som orket å hjelpe meg å skrive den på nytt mens jeg satt der og hadde et sammenbrudd eller noe sånt.

Har dere mistet noe dere har jobbet hardt med ?

xoxo

Ingen kommentarer: