onsdag 4. mars 2009

Så bra at vi har så hjelpsomme kompiser!

Jeg og Julie var på ski i gymmen i dag. Dette er den beste skituren jeg noen gang har vært på. Siden når jeg kommer hjem er jeg alltid kald, døds sliten, sulten og utrolig lei av hele greia. Men nå er jeg ikke spesielt sliten, jeg er god og varm, så jeg klarer meg fint. Jeg vet ikke hvordan det er med Julie, men jeg hadde hvertfall grua meg ganske mye til den skituren. Det kasta jeg bort mye tid på, siden det gikk jo så bra! Jeg og Julie fikk til og med noen kompiser til å bære skia og stavene våre for oss.
Sjekk ut www.juliepedersen.blogspot.com for å se videobloggen vi lagde!

Kan gutter be andre om å bære ting for de, eller er det bare jenter som kan gjøre sånt?

xoxo

2 kommentarer:

Julie ps sa...

hehe, vi er heldige da :-D hadde nok blitt sliten av å bære det helt ned til skolen xp

Anonym sa...

Der ser du! Jeg visste!!! at du ville elske å gå på ski.