mandag 9. mars 2009

Paradise hotel og Sex and the city

For en herlig tv-kveld!
Først har jeg sett sesong premiæren på "Paradise hotel" som går på TV3 kl 21.30, og nå skal jeg se "Sex og singelliv" som også går på TV3, kl 22.30. Jeg har sett alle sesongene før, men når det gjelder Sex og singelliv blir det aldri en episode for mye.

Jeg så den danske versonen av PH, og jeg klarte ikke å la være å begynne på den norske sesongen heller. Det er et sånn program som er så dumt at det blir bra. De lager så mye drama, alle har sex med alle, så mye manipulering osv. Det er en vanlig hverdag ganget med 20. Kanskje det er det som gjør det så spennende?

Så dere "Paradise hotel" i dag?

xoxo

3 kommentarer:

Helena sa...

Jeg har ikke tv3 jeg. føler jeg går glipp av så mye:S ^^

Julie ps sa...

JAAAAAAAA, det er dritt artig :-D
liker drama, men bare på tv da!

THE FASHIONISTA sa...

Så det ikke, men jeg angrer ;p Skal begynner å få det med meg fra nå av :-) Sånne dramaprogrammer er jo bare digg!