søndag 15. mars 2009

Nå er det så varmt at jeg kan gå uten jakke!

Lørdagen var skikkelig bra. Når jeg våknet kjappet jeg meg å ordne meg, for så å dra til byen for å møte Julie + flere folk. Det var kjempekoselig der, vi møtte mange kjentfolk, var på konsert og jeg kjøpte meg et par sko fra Zara og en tunika fra Bikbok.

Etter å ha vært i byen i 5 timer var vi både slitne og kalde, så det var like så greit å dra hjem. Når jeg kom hjem ordna jeg meg på nytt, siden jeg skulle på bursdag til Andrea. På bursdagen lagde vi hjemmelaga pizza, så film og
bare chille egentlig. Det var helt greit for meg, siden jeg var så sliten etter den lange byturen.
Outfit: lue fra Billabong, T-skjorte fra Franklin & Marshall, solbriller fra Bikbok og hettejakke fra H&M.

Outfit fra bursdagen kommer senere!

xoxo

Ingen kommentarer: