fredag 20. februar 2009

Siden jeg er Julie, kan du være Romeo da?

I morges hørte jeg på den nye sangen til Taylor Swift, som heter Love story. Da begynte jeg å tenke på hvor kjipt det må være å ha et sånt forhold hvor det er noen som ikke vil at dere skal være sammen, og gjør alt de kan for å ødelegge.

Det må være utrolig vanskelig. Da blir det lett å bare få lyst til å gi opp, og la de andre vinne, fordi det er så slitsomt.
Men hvis det skulle skje noen av dere, så ikke gi opp hvis det er han/hun dere virkelig vil ha. Ikke la noen andre hindre dere i å være sammen hvis det er sånn det skal være. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men heldigvis lever jeg i en tid, og i et land hvor ingen kan bestemme hvem jeg skal være sammen med. Med mindre det er for mitt eget beste.

Har dere noen gang vært i et forhold hvor noen andre har prøvd å ødelegge?

xoxo

Ingen kommentarer: