lørdag 3. januar 2009

Victoria's secret fashion show 2009 er sykt !

Jeg fikk A til å se Victoria's secret fashion show med meg. For dere som ikke så det legger jeg ut et lite klipp her : - )

Victoria's secret er så utrolig bra, jeg pleier å se showet hvert år, og håper dere gjør det samme. For deres skyld så klart.

Det er så mye fint undertøy, og vingene noen av modellene har på er utrolig vakre. Jeg lurer på hvordan de blir lagd. De som har funnet på det der må ha sykt god fantasi.

Det var litt synd at Tyra Banks ikke var med i år, siden jeg liker henne så godt. Hun er veldig flink, og virker så hyggelig og fornuftig.

Og hvem er egentlig Victoria? er det en ekte person?

If we knew, it wouldn't be a secret, would it?
Jeg tror A likte showet. Men jeg vet ikke om det var klærne han likte, eller om det var det at de faktisk nesten ikke hadde på seg klær i det hele tatt. Jeg fikk han hvertfall til å se det med meg, så jeg er fornøyd.

Så dere showet? Og isåfall, likte dere det?

xoxo

Ingen kommentarer: