søndag 11. januar 2009

De beste kyssene skulle vart evig

Jeg har nettopp kommet hjem fra kino. Før jeg forteller om den skal jeg fortelle hva jeg har gjort før i dag.
Da jeg sto opp skjedde det lite. Bortsett fra at Martine lærte meg å flette makramê, noe jeg lærte utrolig fort etter min mening. Det ble ikke så veldig fint, men det kommer seg.
Etter flettingen spilte jeg og M litt WII sports. Har noen av dere spilt det før? Så sendte jeg Julie melding og spurte om hun ville komme en tur på besøk, og det ville hun. Hun tok med godis tilogmed! Lucky me.
Jeg tror jeg legger ut litt bilder her, i stedet for å skrive hva vi gjorde.







Da J dro hjem kjørte jeg, pappa og Martine til Burger king for å spise, for så å møte Camilla og Andrea som vi skulle på kino med.
Vi så filmen Twilight. Den var bedre enn jeg hadde trodd. Jeg forventet at den skulle være en sånn sær, rar film som American beauty eller noe sånt (som jeg ikke skjønte poenget med) men den var bare veldig fin, morsom, spennende, romantisk. Alt i ett.

En av de to hovedpersonene (Robert Pattinson) var kjempe pen, på en sånn merkelig måte. Ser dere at det er den samme skuespilleren som spilte Cedrik Diggory i Harry Potter?

Her har dere noen sanger fra soundtracket til Twilight:
Clair de lune
Yiruma- kiss the rain
A fine frenzy- new moon near you
David Gray- please forgive me
Elisa- Dancing

Har dere sett Twilight? I såfall, hva synes dere om den?

xoxo

2 kommentarer:

Julie ps sa...

det va kjempe kos idag :-) elske dæ sånn <3

THE FASHIONISTA sa...

jeg hadde samme forventninger som deg, men jeg elsket den bare, rett og slett, Twilight altså :-))